EUROLEAGUE OG MOTOROLA

Sammen tar vi basketball til nye høyder

Denne flerårige avtalen er mer enn bare en sponsoravtale. Den er et partnerskap som beviser at Motorola brenner for å forbedre fansens opplevelse og utforske nye grenser. Det felles målet er å ta basketball til nye høyder gjennom felles lidenskap og entusiasme.
Image of a basketball court. A player wearing a green jersey is shouting passionately on the court, fists clenched by his sides. In the background, other players from the same team can be seen, along with a crowded grandstand filled with spectators.Image of a basketball game. A blue player attempts to shoot the ball into the basket, but two yellow players block him in the air. One player from each team watches closely. In the background, there is a full grandstand with people watching.

«Jeg er glad for å kunngjøre vårt partnerskap med Motorola, som er et av de mest kjente merkene innen mobilteknologi, og som deler våre kjerneverdier, nemlig å sette fansen i sentrum og kontinuerlig innovasjon. Vi ser frem til å samarbeide med Motorola om å tilby fans av Euroleague en enda bedre opplevelse i alle markedene våre», Gawain Davies, seniordirektør for partnerskap og lisensiering hos Euroleague Basketball.

Motorola er fremdeles en ledende innovatør innen transformasjon av smarttelefonteknologi. Euroleague Basketball, som er kjent for sine store basketballturneringer som Turkish Airlines EuroLeague og BKT EuroCup, har hele tiden prioritert fansen og den unike stemningen som skapes på kampene. Samarbeidet mellom Euroleague Basketball og Motorola er et tegn på deres felles lidenskap for å flytte grensene for innovasjon samtidig som fansen forblir selve hjertet i sporten. Etter hvert som partnerskapet utvikler seg, gleder begge organisasjonene seg til å innføre banebrytende nyvinninger som vil gi fans av europeisk basketball en enda bedre opplevelse.

«Vi streber etter å være et merke som setter forbrukeren i sentrum, og gjennom det nyeste partnerskapet vårt kan vi komme i kontakt med forbrukere i hele Euroleague-fellesskapet og hjelpe dem å leve det livet de ønsker å leve. Vi er glade over partnerskapet med Euroleague Basketball og over å kunne realisere vår felles ambisjon om å være en kilde til positiv endring», Fabio Capocchi, administrerende direktør hos EMEA MBG.

Fra den gnistrende energien på banen til de sømløse tilkoblingene utenfor den – Motorola og Euroleague omdefinerer koblingen mellom sport og teknologi. Velkommen til en opplevelse fra Motorola og Euroleague, der formål møter lidenskap og jakten på briljans ikke kjenner noen grenser.

PARTNERSKAP MELLOM MOTOROLA OG EUROLEAGUE