Motorola logoMotorola logo
Newsletter envelop

Nyhetsbrev

Support icon

Support

Login icon

hello

Login

  • Orders
  • Profile
  • Login

Cart

  • motomadness
  • smarttelefon
  • smarttelefon
    Arrow down
    razr
    • motorola razr 2022
    motorola edge
    • motorola edge 30 ultra
    • motorola edge 30 fusion
    • motorola edge 30 neo
    • komplett modellfamilie
    moto g
    • moto g82 5g
    • moto g73 5g ny
    • moto g62 5g
    • moto g53 5g ny
    • moto g52
    • moto g32
    • moto g23 ny
    • moto g22
    • komplett modellfamilie
    moto e
    • moto e32
    • moto e32s
    • moto e22i
    • moto e13 ny
    • komplett modellfamilie
    thinkphone
    • thinkphone ny
    alle the smartphones
  • tilbehør
    Arrow down
      • item All AccessoriesAll Accessories
      • item HeadphonesHeadphones
      • item WearablesWearables
      • item Portable SpeakersPortable Speakers
      • item Power and ChargingPower and Charging
      • item Cases and ProtectorsCases and Protectors
    • sammenlign
    • ready for
    • moto care
    • motooffers
    • support
    • blog hellomoto
    • for business
    • motooffers

    Motorola vilkår for salg

    Så du vil kjøpe en Motorola-telefon? Flott! Vi elsker å ha deg som kunde. Og vi vil absolutt at du skal være lykkelig. Det er derfor vi forteller deg hva du kan og ikke kan forvente i transaksjonen.

    Vi liker ikke ubehagelige overraskelser mer enn deg. Disse salgsbetingelsene gjelder mellom deg og Omnipack E-commerce Services Sp. Z o o. ("Omnipack") når du kjøper Motorola-enheter eller tilbehør fra dette nettstedet ("Enhet").

    Omnipack er den autoriserte forhandleren og selgeren av enhetene som tilbys på dette nettstedet. Det er viktig at du leser disse salgsbetingelsene nøye.

    Hvis du legger inn en bestilling på en enhet, er den respektive bestillingen underlagt disse salgsbetingelsene, samt vilkårene for bruk av nettstedet vårt. Husk at hvis du kjøper en enhet fra et annet sted enn dette nettstedet, kan andre salgsvilkår gjelde for kjøpet ditt.

    Ordene "deg" og "din" i disse salgsbetingelsene betyr at du er en enkeltperson eller enkeltpersoner som kjøper enheter fra Omnipack for formål som er utenfor din handel, virksomhet, håndverk eller yrke og med en (Norge) adresse for levering av disse Enheter.

    Kontaktinformasjon

    Enheten er solgt av selskapet Omnipack E-commerce Services Sp. Z o.o. (limited liability company based in Poland)

    Registrert adresse
    Omnipack E-commerce Services Sp. Z o.o.
    Aleja Katowicka 66,
    05-830 Nadarzyn - Polska

    Kontor adresse
    Vente Polska sp. z o.o.
    Aleja Katowicka 66,
    05-830 Nadarzyn - Polska

    Motorola Phone number: UK: +44 (0) 3339-997-550

    Motorola Web Contact Form: https://support.motorola.com/uk/en/contactus

    Ved eventuelle klager kan du kontakte Motorola eller Omnipack som angitt ovenfor.

    Kjøpsvilkår: Vis oss pengene!

    Du er ikke en butikk. Du kjøper denne telefonen til deg selv eller for å gi den i gave. Disse vilkårene og betingelsene gjelder derfor kun for forbrukere. Vi tillater ikke videresalg av produkter kjøpt på denne siden for kommersielle formål. Garanti, støtte og andre tjenester som tilbys kan ikke overføres hvis du videreselger Motorola-enheter eller andre produkter kjøpt fra dette nettstedet. Vi kan kun sende til adresser innenfor (Norge), og ingen P.O. esker eller frakt. Hvis du bor i et annet land, vennligst bruk vår landsøker for å se produktutvalget vårt for ditt marked. Omnipack kan avslå å sende enheter til bestemte adresser, og Omnipack forbeholder seg retten til å avvise bestillingen din.

    Du kan legge inn en bestilling på Enhet(er) direkte med Omnipack online på vår nettside (www.motorola.no). Bestillingsprosessen er beskrevet på nettsiden. www.motorola.no. Du kan endre eventuelle feil før du sender inn bestillingen.

    Du kan ikke bestille mer enn det maksimale antallet enheter per bestilling som vi angir på kjøpstidspunktet.

    Når du legger inn en bestilling hos Omnipack, gir du et tilbud om å kjøpe enheter. Du kan bare kjøpe enhetene hvis du er kvalifisert til å inngå en salgskontrakt og er minst 18 år gammel. En kjøpskontrakt for produktet(e) du har bestilt, inngås mellom deg og Omnipack når Omnipack sender enheten(e) til deg og sender en e-post som bekrefter forsendelsen ("fraktbekreftelse"). Ved å legge inn en bestilling godtar og aksepterer du disse vilkårene, samt våre retningslinjer for personvern og vilkårene for bruk av nettstedet.

    Når bestillingen din er bekreftet og enheten(e) sendt, kan det hende endringer ikke er mulige eller kan medføre ekstra kostnader eller forsinkelser.

    Betalingsvilkår

    Pass på at du bruker et gyldig hovedkredittkort (Mastercard, Visa, Amex...). Når du legger inn en bestilling, tillater du Omnipack (direkte eller gjennom sin autoriserte tredjeparts betalingsleverandør på vegne av det) å belaste betalingsmåten for det totale beløpet for bestillingen din, inkludert eventuelle frakt- og håndteringskostnader og avgifter som er angitt på bestillingen sammendrag. Faktureringsadressen for betalingsmåten din må være innenfor (Norge).

    Enhetsprisen som vises på nettstedet er i NOK og inkluderer merverdiavgift til gjeldende sats. Frakt- og håndteringsgebyrer, hvis aktuelt, er ikke inkludert i prisen, men de vil vises på bestillingssammendragssiden, og du vil kunne se dem før du legger inn bestillingen i kassen. Du vil bli pålagt å betale for varene i sin helhet ved bestilling.

    Kampanjepriser gjelder kun i perioden oppgitt på nettsiden.

    Feil i prising

    Ingen liker dem, men alle lager dem en gang i blant. Hvis det oppstår en betydelig prisfeil, godtar du at Omnipack ikke vil være bundet av den uriktige prisen, med mindre kjøpekontrakten allerede er inngått (som beskrevet ovenfor). Hvis vi oppdager en grov feil og kjøpskontrakten ennå ikke er inngått, vil vi gi deg beskjed om riktig pris og du kan velge å enten fortsette med bestillingen din til riktig pris eller kansellere den.

    Abonnement

    Du må ha et abonnement på telefonen for å aktivere den. De kommer fra separate selskaper, og abonnementet er mellom deg og operatøren; verken Omnipack eller Motorola er en del av det.

    Frakt og leveranse

    Bestillingen din vil bli sendt av en anerkjent budtjeneste. Du betaler frakt og håndtering som en del av bestillingen din med mindre spesifikke vilkår angir noe annet. Hvis du bestiller mer enn ett produkt, kan de komme til forskjellige tider. Hvis vi bestemmer oss for å sende bestillingen din i flere deler, betaler du kun frakt- og håndteringskostnadene én gang. Hvis du ber oss om å sende bestillingen din i flere deler, belaster vi deg for hver ekstra frakt. Du blir ikke belastet for hver vare før den forlater bygningen vår, men du blir selvfølgelig belastet for alt du kjøpte til slutt. Når du kjøper et fysisk produkt, er det ditt så snart det kommer – og hvis du mister det etter det, er det opp til deg.

    Vi vil gjøre vårt beste for å holde forventede leveringsdatoer for utilgjengelig lager oppdatert og så nøyaktig som mulig. Noen ganger er imidlertid ytterligere forsinkelser til levering utenfor vår kontroll.

    Dessverre kan vi for øyeblikket ikke sende til P.O. Bokser eller adresser utenfor (Norge).

    Retur og angrerett

    Siden det er en fjernkontrakt kan du si opp avtalen innen 14 dager uten å oppgi grunn (som spesifisert i vedlegg 1). Hvis du har bestilt ett produkt eller du har bestilt flere produkter i en bestilling og produktene leveres i ett parti, gjelder informasjonsmeldingen om angrerett i vedlegg 1 til dette dokumentet.

    Hvis du har bestilt flere produkter som leveres separat, gjelder informasjonsmeldingen om angrerett i vedlegg 1 til dette dokumentet.

    Eventuelle returer og angrerett må meldes til vårt kontaktsenter som angitt i vedlegg 1. Instruksjoner vil bli gitt om hvordan og når produktet skal returneres.

    Data og deaktivering

    Du er ansvarlig for å administrere all data som er lagret på enheten din, inkludert for eksempel sletting, overføring og opprettelse av sikkerhetskopier av slike data.

    Personlig data

    Personopplysninger innhentet av Omnipack fra deg skal oppbevares og behandles i samsvar med alle gjeldende lover og i samsvar med vår personvernerklæring. Les gjennom personvernreglene.

    Restriksjoner

    Enheten kan være underlagt import- og eksportlover og -forskrifter i (Norge) og andre steder. Du må overholde alle nasjonale og internasjonale import- og eksportlover og forskrifter som gjelder for din bruk av enheten. Disse lovene kan inkludere restriksjoner på destinasjoner, brukere og sluttbruk.

    Du kan bare bruke Enheten i samsvar med instruksjonene og lisensene som følger med den, inkludert instruksjoner og lisenser som kan være tilgjengelige online. Motorola som produsent av enhetene kan levere programvareoppdateringer/oppgraderinger som du må installere for at enheten og/eller Motorola-tjenestene skal fungere ordentlig, og bruken av denne programvaren kan være underlagt ytterligere lisensvilkår.

    Defekte enheter. Lovfestet og begrenset garanti: Hva skjer hvis noe går i stykker

    Når du mottar enheten(e), påtar du deg risikoen for skade på eller tap av enheten(e). Vennligst undersøk enheten(e) nøye ved levering. Hvis det er noe problem med enheten, vennligst gi oss beskjed via e-post eller skriftlig med detaljer om problemet/. Dette vil gi oss muligheten til å foreslå en passende løsning, som kan omfatte prisrefusjon, erstatning eller reparasjonstjenester. Omnipack vil håndtere saken i samsvar med dine juridiske rettigheter. Dersom bytte er nødvendig vil dette ordnes uten urimelig opphold og uten kostnad. Erstatningsenhet vil ikke bli sendt de originale varene er mottatt på vårt lager og kontrollert.

    I tillegg til dine lovfestede garantirettigheter, gir Motorola som produsent av enheter en begrenset garanti for Motorola-merkede produkter, underlagt vilkårene og betingelsene for denne garantien. Motorolas gjeldende begrensede garanti kan sees her. Motorolas begrensede garanti gis i tillegg til rettighetene som loven sier at du har som forbruker, og følgelig påvirkes ikke dine lovfestede rettigheter.

    Hvis telefonen din går i stykker etter at den er levert mens den er under garanti, vil Motorola fikse det.

    ANNET ENN GARANTIENE VI LISTER I DISSE SALGSVILKÅRENE, I DEN MAKSIMALE OMRÅDET DET ER TILLAT AV GJELDENDE LOV, FRASKRIVER OMNIPACK OG MOTOROLA UTTRYKKELIG ALLE GARANTIER OG BETINGELSER AV EVENTUELLE SLAG, UTENSIGT ELLER ELLER ELLER ELLER EGNETHET FOR ET BESTEMT FORMÅL OG IKKE--KRENKELSE. ANSVAR: AKA, TING VI IKKE KAN HOLDES ANSVARLIG FOR:

    Motorola bygger bare telefonene og Omnipack er en Motorola-enhetsforhandler. Hvis signalet ditt er svakt eller du avslutter en samtale, er det vanligvis nettverket, ikke telefonen; og vi kan kanskje ikke gjøre noe med det. På samme måte kan vi ikke gjøre noe med faktureringen på mobil- eller dataabonnementet ditt eller andre aspekter ved abonnementstjenester.

    Motorola og/eller Omnipack streber etter å vise Motorola-produkter nøyaktig gjennom bildene som vises på nettstedet. Ikke desto mindre kan det hende at datamaskin- eller mobilskjermer ikke gjengir bildene med 100 prosent nøyaktighet, spesielt fargene du ser. Verken Omnipack eller Motorola påtar seg noe ansvar for slike avvik.

    DU FORSTÅR ​​OG GODTAR UTTRYKKELIG AT, I DEN MAKSIMALTE OMRÅDET DET ER TILLAT AV GJELDENDE LOV, VERKEN OMNIPACK ELLER MOTOROLA ELLER DERES RESPEKTIVA DATTERSELSKAPER OG TILKNYTTEDE SELSKAPER (SAMLET, "SAMMENLIGNENDE PARTER), ELLER DERE PARTER") INKLUDERT UAKTIVITET) ELLER ANNET) FOR EVENTUELLE INDIREKTE, TILFELDIGE, SPESIELLE, FØLGESKADER ELLER EKSEMPELSKADER SOM KAN PÅHOLDES AV DEG I FORBINDELSE MED ENHVER ENHET ELLER DISSE SALGSVILKÅRENE, INKLUDERT EVENTUELLE ELLER ELLER TAPTE. HAR BLITT GJORT OM ELLER BURDE VÆRT BEVISST OM MULIGHETEN FOR SLIKE TAP. DU FORSTÅR ​​OG GODTAR UTTRYKKELIG AT, I DEN MAKSIMALE UTSTREKNING SOM TILLATES AV GJELDENDE LOV, VIL SELGERPARTENES SAMLEDE ANSVAR I FORBINDELSE MED ENHVER ENHET ELLER DISSE SALGSVILKÅRENE IKKE VIL OVERSTEDE DEG I TILLEGG.

    Annet

    • Hvis du bor utenfor (Norge), vennligst bruk vår landsøker for å se produktutvalget vårt for ditt marked. Omnipack kan avslå å sende enheter til bestemte adresser, og Omnipack forbeholder seg retten til å avvise bestillingen din. Vi indikerer aksept av en bestilling ved å sende enheten til kunden.
    • Vi selger ikke til mindreårige
    • Eventuelle leveringsdatoer eller tidspunkter oppgitt av Omnipack eller dets leveringsagent er kun anslag og kan ikke garanteres
    • Alle funksjoner, innhold, spesifikasjoner, enheter og priser på enheter og tjenester beskrevet på nettstedet kan endres når som helst. Disse spesifikasjonene og beskrivelsene er vanligvis omtrentlige og er kun gitt for bekvemmelighets skyld.
    • Etter å ha kjøpt en enhet, skal du bare bruke den bestilte enheten på en lovlig måte.
    • Vi forbeholder oss retten til å endre priser for produkter som vises på siden når som helst. Dette påvirker ikke bestillinger som allerede er gjort av deg.
    • Enhver tvist mellom deg og Omnipack eller Motorola knyttet til enheten skal avgjøres av domstolene i landet der du kjøpte enheten.
    • Salgsvilkårene som er gjeldende på det tidspunktet du legger inn en bestilling for enheten, vil gjelde for slik bestilling og enhet. Vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer i disse salgsbetingelsene fra tid til annen, og slike endringer vil gjelde for fremtidige bestillinger.
    • Hvis det viser seg at et bestemt vilkår i disse salgsvilkårene ikke er gyldige eller håndhevbare, vil dette ikke påvirke gyldigheten eller effektiviteten til andre vilkår, som skal forbli i full kraft og virkning.
    • Ingen av partene er ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse av disse salgsbetingelsene hvis forsinkelsen eller svikten oppstår av en årsak som ligger utenfor deres rimelige kontroll. Hvis du ikke overholder disse vilkårene, og vi ikke iverksetter tiltak med en gang, betyr ikke dette at vi gir fra oss noen rettigheter vi måtte ha (for eksempel å iverksette tiltak i fremtiden).
    • Disse salgsbetingelsene er en kjøpskontrakt mellom deg og Omnipack og er underlagt lovene i landet der du kjøpte enheten uten hensyn til lovkonflikter. Anvendelsen av FNs konvensjon om kontrakter for internasjonalt salg av varer (CISG) skal utelukkes.

    Vedlegg 1:

    Hvis du har bestilt ett produkt eller du har bestilt flere produkter i en bestilling og produktene leveres i ett parti, gjelder følgende informasjonsmelding om angreretten.

    Informasjon om angrerett

    Angrerett

    Du har rett til å trekke deg fra denne kontrakten innen 14 dager uten å oppgi noen grunn.

    Angrefristen vil utløpe etter 14 dager fra den dagen du anskaffer varene, eller en annen tredjepart enn transportøren og angitt av deg overtar varene.

    Nettadresse: Din beslutning om å trekke deg fra denne kontrakten med en utvetydig erklæring må registreres ved å kontakte kundeservice via følgende lenke https://support.motorola.com/uk/en/contactus.

    For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender din melding om din utøvelse av angreretten før angrefristen er utløpt. Du kan bruke det vedlagte angreskjemaet, men det er ikke obligatorisk.

    Effekt av angrerett

    Hvis du trekker deg fra denne kontrakten, skal vi refundere deg alle betalinger mottatt fra deg, inkludert leveringskostnadene (med unntak av tilleggskostnadene som følger av ditt valg av en annen type levering enn den rimeligste typen standardlevering som tilbys av oss), uten unødig forsinkelse og i alle fall ikke senere enn 14 dager fra den dagen vi ble informert om din beslutning om å trekke deg fra denne kontrakten. Vi vil utføre slik refusjon med samme betalingsmiddel som du brukte for den første transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet; i alle tilfeller vil du ikke pådra deg noen gebyrer som følge av slik refusjon. Vi kan holde tilbake refusjon til vi har mottatt varene tilbake eller du har levert bevis for å ha sendt tilbake varene, avhengig av hva som er tidligst.

    Du skal sende tilbake varene eller overlevere dem til oss uten unødig forsinkelse og i alle fall ikke senere enn 14 dager fra den dagen du meddeler oss at du trekker deg fra denne kontrakten. Fristen er overholdt dersom du sender tilbake varene før fristen på 14 dager er utløpt. Du må bære de direkte kostnadene ved å returnere varene. Du er kun ansvarlig for eventuell redusert verdi av varene som følge av annen håndtering enn det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon.

    Angrerettskjema

    Jeg/vi [*] gir herved beskjed om at jeg/vi [*] trekker meg fra min/vår [*] salgskontrakt for følgende varer [*]

    Bestilt den [*]/mottatt den [*]

    Navn på forbruker(e)

    Addressen til forbruker(e)

    Signatur av forbruker(e) (bare hvis dette skjemaet er varslet på papir)

    Dato

    [*] Slett etter behov

    Related Links

      Offisielt nettsted

      Motorola logo
      Current Country flag
      Endre lokasjon
      • motorola

      Produkter

      • Motorola razr Familie
      • Motorola edge Familie
      • Moto G Familie
      • Moto E Familie
      • thinkphone by motorola
      • Alle the smartphones

      Support

      • Support

      Om oss

      • Om Motorola
      • Om Lenovo
      • Salgsvilkår
      • Vilkår for bruk
      • Nettside personvern
      • Innovasjon
      • Produktets personvern

      Trygg nettside

      safe website checker

      © 2023 Motorola Mobility LLC. All Rights Reserved.

      MOTOROLA og den stylete M Logoen er registrerte varemerker av Motorola Trademark Holdings, LLC

      Alle smarttelefoner er designet og produsert av Motorola Mobility LLC, og fullstendig eid av Lenovo.

      Android, Google, Google Play, Nexus og andre merker er varemerker av Google Inc. Android roboten er reprodusert eller modifisert fra data laget eller delt av Google og brukes i henhold til vilkår beskrevet i Creative Commons 3.0 Attribution License.

      Laget med mye kjærlighet:

      Corebiz Logo

      Drevet av:

      VTEX Logo